P1210217

Trečius mokslo metus trečios klasės mokiniai mokosi pagal Socialinių ir emocinių įgūdžių mokymo programą "Antras žingsnis". Vasario mėnesį pabaigėme antrąjį skyrių "Impulsų valdymas ir problemų sprendimas". Pateikiau mokiniams penkis pradėtus sakinius apie šiuos užsiėmimus. Vaikai juos turėjo užbaigti. Buvo įdomu sužinoti, ką vaikai galvoja, kas jiems labiausiai patinka, kas įsiminė. Noriu pasidalinti savo mokinių mintimis.

 

"Antrasis žingsnis" tai-

įdomus užsiėmimas. (Audrius)

užsiėmimas, per kurį galime išspręsti savo klaidas. (Domas)

savęs suvaldymas. (Dominyka)

kai ką nors išmokstame. Pvz.: nusiraminti, nevogti, bet ne visiems tai pavyksta iš karto. (Daivaras)

 

"Antrojo žingsnio" užsiėmimuose mes

kalbame apie visokias situacijas, bandome jas išspręsti. (Grantas)

kalbame apie vaikus; ką daryti, jeigu padarai ką nors blogo. Ir vaidiname. (Ema)

suvaidiname, papasakojame, kaip išspręsti problemą. (Haroldas)

vaidiname situacijas ir kalbame apie susivaldymą. (Audrius)

 

Man labiausiai patinka

vaidinti, piešti, žiūrėti, rašyti, atsakyti į klausimus. (Ugnė)

kai šnekame ir vaidiname. (Akvilė)

įvykiai, kurie būna linksmi, juokingi ir keisti. (Domas)

kai reikia eiti vaidinti ir atsakyti į mokytojos klausimus, ir kai aš kalbu. (Arimidas)

 

Norėčiau, kad per šiuos užsiėmimus

būtų daug vaidinimų ir kad būtų smagu. (Audrius)

daugiau rašytume ir pieštume. (Dominyka)

visi būtume lauke. Būtų gerai, kad "Antras žingsnis" būtų ir 4 klasėje. (Daivaras)

eitume į lauką. (Eligija)

 

Pradinių klasių mokytoja Julija Jauniuvienė